معرفی وبلاگ
مقام معظم رهبري: بخش مهمی از جهاد اقتصادی مسئله‏ ى تولید ملی است که اگر ملت با همت، عزم و آگاهی و با همراهی و برنامه ریزی درست مسئولان بتواند مشکل تولید داخلی را حل کند بدون تردید بر چالشهایی که دشمن ایجاد می کند غلبه خواهد کرد. با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، این وبلاگ به طور تخصصی به موارد مربوط به شعار امسال؛ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی واخبار مربوط وموارد مرتبط می پردازد. ب
دسته
تبلاگهاي توليد ملي
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 171377
تعداد نوشته ها : 60
تعداد نظرات : 4

 حمايت از توليد ملي

وبلاگ تولید ملی-همایش اقتصاد مقاومتی

تولید ملی

Rss
طراح قالب
سید جعفر فاطمی نوش آبادی

برنامه راديويي «كار و بركت» با توجه به شعار سال 1391 در پي نام‌گذاري آگاهانه مقام معظم رهبري باعنوان توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني بر روي آنتن شبكه راديويي قرآن ‌مي‌رود.

به نقل از روابط عمومي راديو قرآن، برنامه «كار و بركت» كاري از گروه قرآن و اطلاع‌رساني و امور مجازي راديو قرآن است كه مريم كلانتري سردبيري و سيدنورالدين سجادي تهيه‌كنندگي آن را برعهده دارند.

 

مريم كلانتري سردبير اين برنامه در توضيح ضرورت و اهميت توليد برنامه كار و بركت گفت: راديو قرآن براساس نام‌گذاري سال با تدبير مقام معظم رهبري از سال گذشته برنامه «منهاج» را براي شنوندگان پخش مي‌كرد كه در نيمه اول سال 91 نيز اين برنامه بر روي آنتن راديو قرآن بود و برنامه «كار و بركت» جايگزين برنامه «منهاج» شده است تا در ادامه مباحث مطرح شده در آن برنامه اقتصاد اسلامي و اخلاق كسب و كار برپايه تعليم اسلامي را تبيين كند.

 

وي ادامه داد: از اهداف مهم برنامه كار و بركت بيان اصالت كار و تلاش از ديدگاه قرآن كريم است كه در كنار آن اصل كار و تلاش در راه خدا و رفاه خانواده و پرهيز از اسراف‌كاري و توجه به ميانه روي به عنوان جهاد در راه خدا مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

 

كلانتري با اشاره به رسالت راديو قرآن در تبيين امور مرتبط به قرآن و جاري سازي مفاهيم قرآني در زندگي افراد گفت: در اين برنامه سعي شده است اطلاع‌رساني موثر درباره كسب حرام و آثار وضعي لقمه حرام در زندگي دنيوي و اخروي مورد توجه قرار گيرد.

 

سردبير برنامه كار و بركت افزود: تشريح اجر و قدركارآفريني و گفت‌وگو با كارآفرينان موفق كشورمان، بررسي اهميت استفاده از كالاي داخلي در رونق اقتصادي و تقبيح مصرف كالاي خارجي و آثار آن در فرهنگ، وضعيت شغلي و نوع زندگي افراد از ديگر بخش‌هاي اين برنامه است.

 

مريم كلانتري بيان كرد: اسماعيل عاكفي در بخش كارشناسي قرآني و بيژن عبدي در بخش كارشناسي اقتصادي همراه با اين برنامه هستند تا به بسط و شرح كار و تلاش بر اساس مباني قرآني و سيره عملي ائمه معصومين(ع) بپردازند.

 

برنامه كار و بركت به سردبيري مريم كلانتري، تهيه‌كنندگي سيدنورالدين سجادي روزهاي يكشنبه و سه‌شنبه از ساعت 14:15 به مدت 15 دقيقه از شبكه راديويي قرآن بر روي آنتن مي‌رود.


X