معرفی وبلاگ
مقام معظم رهبري: بخش مهمی از جهاد اقتصادی مسئله‏ ى تولید ملی است که اگر ملت با همت، عزم و آگاهی و با همراهی و برنامه ریزی درست مسئولان بتواند مشکل تولید داخلی را حل کند بدون تردید بر چالشهایی که دشمن ایجاد می کند غلبه خواهد کرد. با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، این وبلاگ به طور تخصصی به موارد مربوط به شعار امسال؛ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی واخبار مربوط وموارد مرتبط می پردازد. ب
دسته
تبلاگهاي توليد ملي
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 171429
تعداد نوشته ها : 60
تعداد نظرات : 4

 حمايت از توليد ملي

وبلاگ تولید ملی-همایش اقتصاد مقاومتی

تولید ملی

Rss
طراح قالب
سید جعفر فاطمی نوش آبادی

رييس كميسيون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس غفلت از توليد ملي و استفاده از سرمايه داخلي را راهكار مناسب براي دور زدن و مقاومت در برابر تحريم ها توصيف و تصريح كرد: اتكا به منابع خارجي ما را نسبت به تحريم‌ها آسيب‌پذير كند.
غلامرضا مصباحي مقدم گفت: استفاده معقول و مديريت شده از امكانات و منابع ارزشمند داخلي از نيروي انساني گرفته تا منابع گازي در جهت ارتقا كيفيت و كميت توليد ملي ، نياز كشور به بيگانگان را به صفر مي رساند.

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين كه براساس قانون، تا پايان سال 93، بايد 80درصد از فعاليت هاي بخشي دولتي به بخش غير دولتي واگذار شود، افزود: تقويت بخش خصوصي به عنوان بستري براي همراهي با بخش دولتي در جهت ارتقا كيفيت توليد در شرايط حاضر براي مقابله با تحريم ها امري ضروري است.

مصباحي مقدم مديريت و كنترل صحيح بر واردات را از مهم ترين شاخص هاي حمايت از توليد ملي توصيف و تصريح كرد: اولويت بندي نيازهاي ضروري كشور براي كنترل واردات در شرايط حاضر بايد در اولويت كارها باشد.

رييس كميسيون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس تاكيد كرد: ايجاد فرصت هاي شغلي از سوي بنگاه هاي توليدي منجر به افزايش توليد و اشتغال مي شود كه اين دو مقوله به خودي خود اقتصاد كشور را در برابر تحريم مقاوم مي سازد./

منبع : خبرگزاري خانه ملت


X