معرفی وبلاگ
مقام معظم رهبري: بخش مهمی از جهاد اقتصادی مسئله‏ ى تولید ملی است که اگر ملت با همت، عزم و آگاهی و با همراهی و برنامه ریزی درست مسئولان بتواند مشکل تولید داخلی را حل کند بدون تردید بر چالشهایی که دشمن ایجاد می کند غلبه خواهد کرد. با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، این وبلاگ به طور تخصصی به موارد مربوط به شعار امسال؛ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی واخبار مربوط وموارد مرتبط می پردازد. ب
دسته
تبلاگهاي توليد ملي
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 171427
تعداد نوشته ها : 60
تعداد نظرات : 4

 حمايت از توليد ملي

وبلاگ تولید ملی-همایش اقتصاد مقاومتی

تولید ملی

Rss
طراح قالب
سید جعفر فاطمی نوش آبادی

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌كه تحريم ها خللي در اراده ملت ايجاد نخواهد كرد بر ضرورت تبديل اين تهديد به فرصت از سوي مسؤولان تأكيد كرد و گفت: توجه به خودكفايي ملي كشور را در برابر تحريم‌ها بيمه مي‌كند.


اسماعيل كوثري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع مسؤولان نظام، رمز غلبه بر توطئه‌هاي دشمنان را ايستادگي و پافشاري مردم بر اعتقادات ذكر كرد.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي وحدت مسؤولان و تصميمات صحيح در مواجهه با چالش ها را از ديگر عوامل موفقيت نظام اسلامي برشمرد و ابراز كرد: ملت ايران با وجود تهديد و فشار از سوي دشمنان توانسته است با اتحاد و همدلي بر مشكلات غلبه كند.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به سياه نمايي برخي از رسانه‌ها در خصوص مشكلات جاري كشور، عنوان كرد: كساني كه با اسلام عناد دارند كارشان جو سازي و سياه نمايي است و نبايد از آنها توقع داشت كه بر روي نقاط مثبت تأكيد كنند.
كوثري ادامه داد: آنها با بزرگ نمايي مشكلات اقتصادي بر روي كمبود برخي از اقلام در كشور تأكيد مي‌كنند و با سطحي نگري به مشكلات دامن مي‌زنند.
وي با بيان اين‌كه بدخواهان نظام اسلامي در داخل و خارج از كشور به دنبال تضعيف نظام و اراده مردم هستند، تصريح كرد: اين افراد به دنبال عملي كردن اهداف استكبار در كشور هستند و طبيعي است در راه پياده كردن اين اهداف دست به هر اقدام شومي بزنند.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي يكي از راهكارهاي مقابله با تحريم و فشارهاي اقتصادي دشمنان را توجه مسؤولان به توليد داخلي دانست و ابراز داشت: توجه به اين امر گامي مؤثر در بهبود وضعيت اقتصادي كشور و خنثي كننده توطئه دشمنان است.
كوثري به تجربه سي و چند ساله نظام اسلامي در مواجهه با تحريم‌ها و فشارهاي اقتصادي اشاره و بر ضرورت تبديل فرصت از اين تحريم‌ها تأكيد كرد و گفت: جمهوري اسلامي همواره با درايت توانسته تحريم‌ها را يكي پس از ديگري پشت سر بگذارد. توجه به خودكفايي و بي نيازي از بيگانگان كشور را در برابر تحريم‌ها بيمه مي‌كند.


منبع : خبرگزاري رسا


X