معرفی وبلاگ
مقام معظم رهبري: بخش مهمی از جهاد اقتصادی مسئله‏ ى تولید ملی است که اگر ملت با همت، عزم و آگاهی و با همراهی و برنامه ریزی درست مسئولان بتواند مشکل تولید داخلی را حل کند بدون تردید بر چالشهایی که دشمن ایجاد می کند غلبه خواهد کرد. با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، این وبلاگ به طور تخصصی به موارد مربوط به شعار امسال؛ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی واخبار مربوط وموارد مرتبط می پردازد. ب
دسته
تبلاگهاي توليد ملي
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 169945
تعداد نوشته ها : 60
تعداد نظرات : 4

 حمايت از توليد ملي

وبلاگ تولید ملی-همایش اقتصاد مقاومتی

تولید ملی

Rss
طراح قالب
سید جعفر فاطمی نوش آبادی

كتاب «زيرنويس‌ها و پيام‌هاي كوتاه ويژه توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني» به همت مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، كتاب «زيرنويس‌ها و پيام‌هاي كوتاه ويژه توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني» با موضوع «توجه به ارزش‌هاي اسلامي و ارزش‌هاي انساني، بيش از تمركز بر عملكردها و وظايف» توسط مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران منتشر شد.

بر اساس اين گزارش، مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما كه وظيفه پشتيباني فكري و پژوهشي رسانه ملي را مبتني بر فرهنگ و انديشه اسلامي بر عهده دارد، با محور قرار دادن پيام مقام معظم رهبري، مجموعه زيرنويس‌ها و پيام‌هاي كوتاه ويژه شعار سال 1391 را گردآورده است.

اين گزارش مي‌افزايد: اين مجموعه در رسانه، زمينه مشاركت افراد جامعه را در اجتماعي كه نوع تعهد و قبول مسئوليت فردي و اجتماعي است، با استفاده از ارزش‌هاي مشترك فراهم مي‌آورد و درك و دريافت، يادگيري و متقاعدسازي و انگيزش، چگونگي نگرش مخاطب به جهان پيرامونش، چگونگي يادگيري آگاهي‌ها و عادت‌ها و سرانجام چگونگي تحقق و به فعليت درآوردن نيازها و انگيزه‌هاي شخصي را تعيين مي‌كند.

بر اساس اين گزارش، در اين كتاب تصريح شده است كه مقام معظم رهبري مدظله با نام‌گذاري امسال به عنوان توليد ملي حمايت از كار و سرمايه ايراني، راهبردي براي جامعه در نظر گرفته است تا توجه جامعه را به اهميت اين موضوع جلب كند و در اين ميان، ايشان بر توجه به ارزش‌هاي اسلامي و ارزش‌هاي انساني، بيش از تمركز بر عملكردها و وظايف تأكيد كرده‌اند.

اين گزارش مي‌افزايد: در اين كتاب اشاره شده كه عوامل اثربخش بر رفتار مخاطب اثر مي‌گذارند و كنار هم جمع مي‌آيند، تا چگونگي رفتارهاي مخاطب را معين سازند. البته اين اثرگذاري از يك كشور تا كشوري ديگر و از فرهنگي تا فرهنگ ديگر تفاوت قابل ملاحظه‌اي دارد و از آنجا كه دين مبين اسلام بيش از هر چيز به اصول و ارزش‌هاي خود تأكيد دارد، پس ارزش‌ها بايد شيوه گزينش فعاليت‌ها و اهداف تأثير داشته و بر آن مقدم باشند.

يادآور مي‌شود كتاب «زيرنويس‌ها و پيام‌هاي كوتاه ويژه توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني» به كوشش مريم سقلاطوني با آثاري از نويسندگان علي‌رضا رنجبر، حسين شريفي، عباس احمدي، علي كاملي، در 112 صفحه، توسط مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران منتشر شده است.


X